klockren.nu

Tumblr_lazci07yrm1qb30iko1_500_large

How about getting a boyfriend?





Förslag:







nog e dom bra fina alltid...de små djuren








freaking obsessed













Peaches and cream


weheartit

"They fell in love, didn't they? Yes, they did"




weheartit

Eric Northman is maaahn






weheartit

now i love you just the way i love that ragdoll







weheartit

Joanna utan H

Dags att skapa en ny blogg!
Bloggnamnet kommer helt sonika från min stora erfarenhet av att jag får heta joHanna och inte Joanna. Därför tänkte jag förtydliga lite, mitt namn är Joanna utan h!
I den här bloggen kommer det förmodligen inte att skrivas så mycket, jag kommer mest lägga upp bilder som på ett eller annat sätt berör mig. Mestadels från weheartit men även egentagna bilder!
 
ENJOY!


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0